Stugmys

Fredagen gick åt på jobbet med en halv 9 till halv 7 dag. Var lite segt för alla kunder hade flytt fältet och ville som vanligt inte hälsa på oss när det regnade... så vi satt och försökte roa oss med annat. Min chef fick reda på att jag bloggar så smått, så välkommen Anders säger vi då!  Kvällen spenderades sedan hemma hos mamma i hennes kök och sedan framför tv;n med massa massa nachos! Jag gillert om man säger så. Sov där till Lördag då jag och min man passade på att handla på Willys. (intresseföreningen har årsmöte).. Den som uppfann eller planlade den parkeringen eller vad man säger borde få smisk! Den är helt förvildad. Galen. Hälften av alla människor där ställer sig dessutom på platser där det inte ens finns några rutor!! Vad är detta? Jobbigt och ställa bilen 2 meter längre åt höger? Åh nej, tänk om jag bränner en hel kalori!

...Any way så styrdes kosan mot deje, eller kanske ska kalla det skogen, för det platsen vi sökte ligger mellan forshaga och deje/munkfors på nått konstigt vis. Och eftersom jag inte ens vet hur en karta ser ut för att jag suger så mycket på geografi fatta inte riktigt... så jag satt mest brevid och försökte göra den perfekta imitationen av ruth, som förövrigt skrek av lycka hela vägen... Jockes mamma och pappa hade städdag så vi lånade alltså bilen och flydde upp i skogen till deras stuga. Var tänkt att vi skulle sola och lite sånt men vädergudarna hade andra planer... så fick bli soffan och plugg istället. Inte lika kul men ooh så duktigt! Men nu är  vi allafall hemma och jenny ska egentligen plugga just nu men fann som vanligt något mer skoj.. men nu. PLUGG.

Snart iaf...hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0