Svininfluensa

Svininfluensan is in the house! Kräkningar, feber på dödliga nivåer och frossa mitt på planka dagen! Välkommen hem till familjen JB! Känner mig svag, vilket botades med glass, total självklarhet vid sjukdom, är typ som karlsson på takets kuckelimuckmedusin!!

Har även drabbats av obotlig hypokondri där jag tror att jag är döende i alla sjukdomar som finns! Muterad hosta som amöbat sig med nått itchi-äckligt magbesvär! Slutar aldrig väl. Jocke har iaf lovat att jag ska få alla hans saker om svininfluensan inte gav med sig, det tackar vi för ;D :P Pappa hävdar dock att jag har sympatisjukan medans jag fortfarande tror att döden närmar sig..

 Den som lever får se..

( HAHAH sjukt dålig jag är!!...)


(Fatta ni den då?? HAHAHAHA.. inget slut på min dåliga humor) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0