The Host

Stephanie Meyers- författaren till Twilight sagan har skrivit en till bok, The Host, som är mitt senaste offer i bok väg var helt galet bra! Åh gud vad jag älskar hennes böcker!! Kan inte sluta tänka på dom även efter de är slut, de fastnar och klänger sig fast! Första streckläser man dom utan att sova (4.19 blev min gonatt tid igår tack vare att jag inte kunde släppa den här underbara boken!) och när den sedan är slut känns allt tomt men jag kan inte få karaktärerna ur mitt huvud. I vanliga fall är boken slut efter sista sidan och så var det med det.. men hon skriver så bra och det bara går inte! Jag känner en besatthet precis likt den efter twilight och alla de andra böckerna i serien! Älskar dom! Läs dom, dröm er bort och för guds skull; Njut! Såg en tjej på bussen härom dagen halvvägs in i sin ny inköpta Twilight bok och fick ett sting i magen av avundsjuka! Tänk bara att ha allt det där underbara framför sig.. Historier som gick rakt in i mitt blödiga hjärta..
 

Den här castingen vore så sjukt perfekt till den här fillmen! åhh jag vill jag vill!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0