Tiden fram till D-dagen

Dagen skulle spenderas i skolan med en bok men slutade på jobbet, varför är jag ens förvånad?

Torsdagen kommer iaf förhoppninigsvis att läggas upp enligt följande; Plugg, lunchdejt md Fancy Fanny följt av promenix, shopping med lillebror Bus och sedan 75 min spinning på sats med Ulrika. Och där imellan någonstans ska jag hinna plugga inför tentan.. Men detta går finfint! Det gäller att se det ljusa i tillvaron!

Fredag: Plugg och tentaångest, födelsedagskalas för pappsen, bodycombat för mina rumpmuskler på sats och äta mig fördärvad på nachos hemma hos mor.. och känner jag mig och JB rätt så blire nog även en övernattning. (vi äter nämligen tills vi däckar i soffan och inte tar oss därifrån... till mammas stora glädje ;D )

Lördag; äta lyxfrukost hos mamma, leta efter kläder till mor, träna lite eventuellt långlöp och sedan smäller det, mat, dricka och massa singstar och jag är redo för utgång med Ulrika. Jisses vad längesen! Ska bli superduper kul ;D någon som vill med??

Söndag; planerad bakfylla, godis och kola inkluderat, plugg om hjärnan överlevt och sedan morsdagsfika hos Jockes mamma och Kvällsmidda hos min mor!

Måndag: Jobb

Tisdag: pluggdejt med marika

Onsdag-fredag 14.00: allmän ångest och ren panik är att vänta.. Och plugg, plugg, plugg. Gömde jag nämna plugg??

hade även publikrekord under dagen! Tackar för det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0