Världens bästa idé någonsin

Det måste väl iaf vara mat! Jag tror jag kan säga att jag lever för mat, utan att ens känna att jag överdriver! Mat ligger lätt bland mina topp 5 bästa saker jag vet! ÄLSKA* Idag slog jag och jocke på stort och gjorde hemlagade köttbullar, eget mos (jocke the king of mos) och jennys egna brunsås, som förövrigt äger alla brunsåser på äcklig påse! Så jävla gott! Så blir lyxmatlåda på jobbet nästa gång ;D nam nam i min mage! Får nog se till att göra om min blogg till en matblogg.. hjälp vad runda och goda vi skulle bli om magen. Dieter är inget för mig, det är bara att inse faktum och gilla läget. Jag gillar min mat för mycket.. får träna lite extra istället fram till sommaren så att jag slipper stringa runt i tjocktröja hela sommaren. Till efterrätt blev det inget mindre än Ben & Jerry glass! Cookie dough och New york super fudge and i like it!




Men som jag så klokt sa en utekväll i vimmlet; Nu ska jag bli smal, snygg och populär!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh fyfan, välkommen in i drömmarnas värld. Ben and Jerrys is lööööve!

2009-05-14 @ 08:03:22
URL: http://foxxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0