Död och begraven?- nejdå, bara lite SVININFLUENSA!!!

Nej, jag är inte död. Inte än iaf! Men jag var och tränade i tisdags morse i ännu ett av mina effektivitets försök (som brukar sluta lika bra varje gång..) så halv 8 var jag på crosstrainern så jag skulle hinna till skolan kl10. Men när jag står där och trampar känner jag hur halsen svider och jag tror jag ska svimma. Så det fick bli rygg och magträning ist. Väl hemma känner jag mig om möjligt ännu värre och i ett klokt ögonblick bestämmer jag mig för att skita i skolan.. 1 timme senare bryter helvetet lös!!

4 (!!!) dagar senare med en stadig tempratur på 39.3-39.7 grader och andnöd så kan jag nu sitta upp!! Så grattis till mig!! Visste att min kommentar" varför vaccinera sig när det bara räcker ett år + att jag har ju faktiskt aldrig fått influensan förut i hela mitt liv, så varför skulle jag få det nu?" skulle sluta så här!!

Så Nöff nöff på mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0