En helt vanlig torsdag..

Idag har jag varit och klippt mig! Super nöjd! Tack Becca! Fick med mig lite schampo hem också. Men nu ska jag och lillebror iväg till ikea för att leta upp en fin tavla till hans rum. Eventuellt följs detta av en tripp till öb där det ska inhandlas tandkräm för den som tycker detta är intressant ;D Dagen avslutas hemma hos Far i nya huset. Mannen har varit i tyskland och jagat vildsvin (ja, på riktigt..) så han har inte hunnit få sina Fars dags presenter än..

Utnyttjade i veckan ett av alla studenterbjudanden som kommer. 100 bilder från Fuji gratis(!) och eftersom jag har en man som också är student fick jag inte mindre än 200 bilder. Underbara bilder från tjejsemestrar, familjeturer och midsommaraftnar i stugan. Varför har jag inte gjort detta förut?? köpte 2 fantastiskt fina album i svart och lila, med tjocka svarta papper i och har nu klistrat upp inte mindre än 3 limstift(!) men ååhhh så fint det blev! Hittade bara dom rosa.. men dom är iaf större, och ett helt i mörkt plommonlila och ett i blanksvart med svarta matta blommor på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0