En minut över..

Äntligen får man väl lov att säga. Onsdagen som skulle bli vår mys-3år-ihop dag. Blev en fixar dag ist. Kl:12,36


Där tog min minut slut. Har suttit med denna enda rad sedan lunch.. men nu kanske.. försöker igen! kl: 14.03

Klockan slog precis 15,58. Nu kanske jag kan skriva klart. Jo, som sagt. Onsdagen spenderades på ikea då det var enda dagen på jag vet inte hur länge som jag och sambon hade sett till att vara lediga samtidigt. Så istället för middag med ljus och hångel i biomörkret, så blev det Ikea mat och en jädra massa möbler istället. Nya hyllan x antal paket a´ett ton styck skruvades ihop, ny fotölj fyndades på blocket (biltur i ösregn till kristinehamn och jag lovade jocke att han skulle få ärva mina möbler om jag dog..romantiskt va?) den gamla hyllan skulle tömmas på mina en miljard böcker (varför kan jag inte vara frimärkssamlare ist? ) och konkas ner till världens fullaste föråd. Ett under att vi höll sams hela kvällen så nått bra kom det kanske av att det var 3 års dagen ;D Under helgen har vi hunnit sälja det mesta av de gamla möblerna, satt lister i hallen, varit på 25års fika hos kusin sara och ätit massa gottit. (Bla världens godaste tårta med ca 0 kalorier..hosthost*) Hästen Simon fick sig en påhälsning och julklappar har shoppats. Tiden räcker som sagt inte till..

Igår målade jag vårt vardagsrumsbord vitt. Mycket vackert blev det! bortsett från de små tassavtrycken som ruth bidrog med. Såg nyss (läs lunchtid) att mitt hår har antagit en mystisk vit färg ca 2 cm upp på mina toppar.. Vilket roat bankkunderna under dagen.. bjuder på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0