Golv och Bullar

Gula bullar drivor har jag och mamma precis knåpat ihop. Luktar ljyyyyvligt! Men saffran kostar skjortan för er som är intresserade så om mamma inte hade varit gullit och frågat om Jenny ville baka lite så hade det nog blivit billigare med köpta gulisar för familjen JB. Gottgott!

Helgen har inneburit golvläggande i evighet. Jag och sambo Joakim tyckte det var en strålande idé att byta ut den fruktansväääääärda bruna kork-golvmatta vi hade i hallen mot ett fint nytt golv i sten..imitation. Studenter har inte råd med riktig sten så blir trä med stenklistermärke istället ;D Snaaajsigt värre! Bra som bara den blev det! Super nöjdisch Jenny! Jepp jepp! Men det tog ju en halv evighet och lägga skiten. Billigt`= dubbel läggningstid tydligen-.. Är jag förvånad? Nej, men det bästa var att Jockes mor och far erbjöd sin proffs hjälp och tillsammans med Jocke fixade de detta tillslut trots 4 dörrhål på 6 kvadrat. (Pappa åke var ej glad, mutade honom med mat) Det slutade med att jag endast behövde göra expert utlåtande på håll och agera mat/fika tant vilket passar moi utmärkt! Får bjuda er på en före och efter bild senare! Golvlisterna ska bytas ut från bruna till vita sen äre klart! Jag gillar!


SF:s sida gör mig skogstoooooookig! Men jag ska ha dom där förbannade biljetterna om det är så det sista jag gör!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag måste se den en gång till jag med känner jag..! Tre gånger är fan i överkant, men två ggr iaf ;)Så fint att ha det att se fram emot :)

2009-11-23 @ 21:19:41
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Marika

Nejnej Hanna, tre gånger är fööööör lite ! ;D

2009-11-24 @ 18:31:52
URL: http://marikaandersson.blogspot.com
Postat av: Hanna

Haha.. Jo men på bio liksom..? Blir ju ett antal gånger sen iaf, fast inte på bio. :)

2009-11-25 @ 08:23:11
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0