Julmys, tomtar & glögg

Ge mig julmys! Hur tidigt kan man börja julpynta här hemma utan att verka vara en galen tomtenisse på villovägar?

Nu? Till helgen iaf? Visst kan man?

Annars kommer detta inte sluta bra.. Har redan hunnit suga i mig ex antal muggar glögg (den ikke alkoholfria versionen- hur ska detta sluta? IQ full tomtenisse lagom till tentan?..) mandlar till oändlighet, pepparkakor med ädelost+ en skål tyska walnötter plockade direkt från le ground. (X tusen ggr godare än köpte, extremilt märkligt) Allt för att dämpa pyntsuget.. Men det går ikke! Ikke säger jag!!

Kommer bli lika rund som självaste tomtefar om jag inte får julpynta snart...






Nämnde jag att jag ska se new moon på tors!!!!!!!!!!!!!!!  MihihihuggaFJKFSAAAAAH!!! sÅ lycklig är jag!





Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har samma problem, så jag smygpyntar. Köpte julröd hallmatta, satte rödabär-ljusmanchetter på ljusstakarna. Inga tomtar eller så, men in med lite juliga/vintriga färgskalor. Det tycker jag är ok.

Också massvis med pepparkakor med ädelost, förstås!

2009-11-18 @ 12:23:41
URL: http://blogg.nwt.se/saralingon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0