Ny kurs- Varning bitter student*

Nya kursen- "ekonomistyrning och organisation" drog ígång idag och att säga att jag är bitter är en ren underdrift! Varför ska jag behöva läsa den där skiten igen när jag redan har läst det i ett helt år!?? Dessutom är deras enda argument för att den inte kan tillgodoräknas, -kursen heter samma sak, men som du kan se på kurskoden är den inte den samma. Den här kursen är mer övergripande och inte lika ingående när det gäller matten.

Nej men vad bra!? Då ska jag istället sitta i 10 veckor eller vad det är och repetera något jag redan kan. Fast mindre ingående??

Gaaaaaaahhhh!! Varför kan jag inte få läsa nått jag tycker är roligt istället??

Styrkort, nyckeltal och kalkyler kan bara vara mindre tråkigt än förra gången. Och imorgon mina vänner börjar vi med T- kors. Något jag lärde mig på gymnasiet- alltså har detta redan repiterats i under Fek A och Nek A kurserna. Men när vi skulle ha matte- de fyra räknesätten under morgonlektionen imorgon, då tog kaffet slut och jag tog mitt pick och pack och gick!! ÅÅh låt det bli nyår så skiten tar slut!!



Kommentarer
Postat av: janna

Men sjukt störiga dom är då!! Vad tänker dom med? dom säger det ju själva att det är samma men lättare.. kan hjälpa dig att vara lite arg grr



Åååh fy vad tråkgit det är med INGET att göra på jobbet :S

2009-11-04 @ 16:04:10
Postat av: Ullis

Har du läst Neken? Fan vad bra, då vet jag vem ska agera tutor åt mig till våren! ;D

2009-11-06 @ 12:03:27
URL: http://foxxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0