Smått och gott..

Sitter och tittar på Oprah.. Konstigt program med en musklig man som sitter och förklarar, "förklarar", för publiken och lite folk genom externa telefonsamtal (alla tjejer) varför män är otrogna! Vad blir de? Nej, vet du vad! Sitta och försvara eller förklara vad det är som gör att han gjorde si eller så. Vad gjorde du för fel/eller inte gjorde alls. Gaaaaah! Jaja nog om mina aggressioner.

Var på ikea och kikade på golvet och nya hyllan och nu vill jag bara bli av med skiten så att jag kan stoppa in det nya fina. Är bara det att vi var och tittade på en annnan lägenhet igår. Kbab hus. Skitfult! Och då menar jag skitfult.. Tänk er Polen på 50-talet så har ni rätt standard. Byggd under 40-talet och inget är bytt sedan dess.. jepp, seeriöst! Bara det att lägenheten nu ska rotrenoveras; dvs nytt kaklat badrum, nytt kök- hällspis-nya fina ekluckor- helt ny planlösning- garderober ska bort,dörrar ska bort och sättas dit. Fönster bytas och balkong byggas. Helt omöjligt och veta vad man känner om en lägenhet som skulle kunna gå från anka till svan. Men kanske inte tycker om det när det är klart?? Åhh hjälp!

Tränade igår för första gången sen jag blev sjuk. Var helt underbart skönt. Har fått dödens ont i halsen men jag orkade inte hålla mig mer. Så det så! Galet omänskligt skönt var det.




2(!!!) YNKA DAGAR KVAR TILL NEW MOON!! LÄNGTA LÄNGTA LÄNGTA! Inge fel att se twilight igen heller vill jag lova. Känner dregglet samlar sig i min hals. Älska!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag slog också på oprah när jag kom hem. himla konstigt... som att den där gubben skulle kunna förklara alla mäns respektive kvinnors beteenden och innersta önskningar och behov. existerar inte individer, eller.....??

2009-11-17 @ 16:51:31
URL: http://blogg.nwt.se/saralingon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0