The Host- Mot filmduken!

JA! Underbara känsla! Stephenie Meyer- författaren till twilight böckerna som jag, som de flesta vet har ett lite misstänksamt beroende av har skrivit ytterligare en succé bok, nämligen; The Host! Älskar den, avgudar den! Och nu är det säkert, den blir film! :D (kan inte ens låta bli dessa fula smilgubbar i min lycka!)

Detta kan jag leva på länge! Ligger i soffan här hemma och bara myser av känslan. Hoppas, hoppas bara att skådespelarna till filmen blir som man har tänkt sig. Åhh!!

http://www.stepheniemeyer.com/thehost_movie.html

Boken beskrivs som riktad till en äldre målgrupp än twilight böckerna- en science fiction roman för personer som inte gillar just science fiction! Jag kan inte annat än hålla med! Läste teasern till boken och kände stort motstånd till att överhuvudtaget öppna den. Ailens och jordens undergång känns ganska passé.. Men de var inte alls som att tugga igenom en gammal disktrasa som jag trodde, orolig över att jag aldrig skulle läsa en bok i Twilight klass igen.. Blad efter blad försvann och jag ville att den aldrig skulle ta slut! Jag fullkomligt älskade den!! Det kommer du också göra så läs den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0