Klantfia.. Jenny B?

Jag började idag dagen med en stadig frukost. Det vill säga en halvrutten banan som jag proppade i mig medan jag halv sprang mot jobbet med telefonen i högsta hugg i andra handen. Jag har en tendens att vilja vara så effektiv som möjligt genom att alltid göra 20 saker samtidigt, vilket oftast slutar med att jag behöver göra om hälften inom en mycket snar framtid! Så idag fixade jag alltså resan till jobbet/frukost/och mitt dagliga samtal med mor i ett och samma hugg! Detta slutade med stressmage och att mamma inte förstod ett ord av vad jag ville få fram..

Väl framme på jobbet lyckades jag i ett tappert försök att laga vår trasiga twinsafe- (dvs där pengarna bor) och genom detta orsaka att den blev värre skadad än innan mina klåfingrade händer fick tag i den och pengarna fick helt enklet bo kvar tills en mer kunnig tekniker anlände och kunde reda ut eländet. Min bästa vän på jobbet just nu heter handsprit och Air-duster. Den sista bara för det rena nöjet jag har i att använda den så fort tillfälle ges :P Det är liksom en spray med en fruktansvärt rolig pip på som blåser bort allt vad damm heter. Köpa med hem??

Morgonmöte härnäst och jag som plötsligt verkar ha utvecklat en konstig allergi mot kaffe som gör att jag vid intag av mer än en halv deciliter skakar som ett asplöv i flera timmar tänkte skona kunderna från denna syn och kokade mig därför en stor kopp te.. Vilken jag hann dricka 2 klunkar ur innan jag hällde hela kalaset ner i knät/ över bordet och alla medarbetare. inkl- CHEFEN! Tror han klarade sig dock. Och medans jag ligger där och sprattlar i ett försök att torka välter jag även ut papperskorgen. 

GRATTIS! Dags att gå hem och lägga sig igen?

Ännu mera GRATTIS till jocke!! som fick jobbet på IKEA! Och mer jobb från studentkonsulting.

Lite hockey på det och det kommer bli en ensam höst. Men rika som troll kommer vi iaf att bli! (om jag inte måste köpa nya byxor varje vecka tack vare min klantighet)! Och det är väl viktigast!? ;D Eller..

Over and out. En ensam kund steg just in i min tortyrkammare ;D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha... Finns inte ord för dig Jenny. Kul med IKEA-jobbet. Blir lite avis på din kille bara.

2009-09-18 @ 08:44:38
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0