Kvällens Filmtips: Hot or Not?

Börjar idag med en ny tradition! Varför hyra ut filmer till folk hej vilt om man inte får ut något av det? Kommer därför köra med Fanny tycker om film panel ett tag fram över. Främst pågrund av att det var just hon som var mitt senaste uthyrar offer! ;)

Kvällens hot or not?! Föll idag på filmen: *trummvirvel*

Yes Man




Utlåtandet lyder; Skitbra! Jim Carrey är i sitt esse. I en seriös roll. Hmm?? Men det funkar! Filmen bidrar också med ett tänkvärt budskap; ta chansen när du får den! (Men tänk gärna efter en eller två gånger först.) Och viktigast av allt: Blunda för guds skull inte vid scenen där han drömmer!

Jag säger: Som tidigare Jim Carrey allergiker kan jag inte säga annat än att JAG som stålsatte mig för den horribelt hemska upplevelse som väntade mig, alternativt funderade på att sova mig igenom eländet..Älskade den här filmen! Se den! Så alla gamla Jim älskare och potentiellt nya. Jag garanterar er en kul kväll med denna rullen!!

Såg precis trailern igen och håll på att DÖ! SE DEN!...


Se den!! It's HOT!


Kommentarer
Postat av: Ullis

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Förlåt :|

2009-09-25 @ 22:36:54
URL: http://foxxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0