Sammanfattning..

Torsdagen avslutades på helt andra sätt än vad jag hade förväntat mig! Hann dock ha sönder min kassabänk på banken innan jag gick hem. Bara för att vara på den säkra sidan om att jag inte skulle slappna av.. Ännu var inte min förstöra-allt-du-tittar-på-dag över! Så under hela fredagen fick vi stå som småräkor böjda över kassabanken som var i höfthöjd på såväl mig som kunderna. Rånaren hade haft sin lyckodag om han fått för sig att slå till då han bara hade kunnat lyfta över benet och kliva rakt in till mig där bakom disken.. Räddningen kom när Fanny hörde av sig och undrade om jag ville följa med och fira Nöjesfabrikens 6 års dag då hon och hennes mamma hade en biljett över. TACK för en super kväll! Goda snittar/tilltugg och starboys uppträdde. Perfekt avslut på en kaosdag!

Fredagen kom med skola och rollspel och följdes av ett extra svettigt spinningpass på SATS med ullis och ännu svettigare bastubad. Efter den lilla persen så tyckte vi oss gjort oss förtjänt av en stoor godispåse och nachos i överflöd innan vi alla fick paltkoma i soffan. Tillochmed Ruth gav upp. Såg på filmen miraklet i sankt Anna, rätt okej film när man håller på att spricka. Bara titta, inte tänka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0