Skärpning! Och helgen..

Dålig är jag! Jag vet. Helgen startade med underbara fluffiga pannkakor; USA- style! Har aldrig ätit det förut för det känns så torrt och nej, jag vet inte! Men jag ville verkligen ha pannkakor men hade ju bara ett ägg så det fick bära eller brista helt enkelt. Betyg; namnam!!

                       

Sedan flyttade jag hem till mor under resten av helgen då jocke var på hockey kurs. Och mamma och jag hoppar aldrig lite.. SHOPPING!! Jippie! Var verkligen tvungen att ha lite baskläder i min garderob. Har insett att jag kan bara inte jobba halvtid i världens pissigaste höstväder i sommarklänningar och platåklackar ala 12 cm. Funkar ikke! Så handlade gjorde jag..


och lite mer.. typ världens finaste blus som tydligen inte fanns med på hemsidan. Men jag är helt besatt! Samt mitt armband som jag såg redan utanför, gick in, tog under armen.. sedan var det mitt!

Efter det var det promenader, tv tittande och lite vindrickande; ingen idé att förneka när det finns bildbevis ;D var en sväng på plantagen och skulle ha en massa nyttigt. Blev inget nyttigt men en del onyttigt. Bland annat  Emmas inflyttningspresent som efter lite pimpning blev så här fin ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0