Tidsfördriv..

Eftersom Hanna lovade att läsa heeeela så slår jag till! ;D Hämtat hos just missfixin.blogg.se

1. Hur gammal är du om fem år?
borde bli 27 år?
2.Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Jocke för första gången denna veckan! Bra förhållande? ;D
3. Hur lång är du? 1,70
4. Vilken är den senaste filmen du sett? 
TV: Dirty dancing? DVD: Miracel at St. Anna BIO: District 9.. Jävla jocke som lura dit mig! Stryk bort du få.. eller lite spanking iaf ;D

5. Vem ringde du senast? Janna
6. Vem ringde dig senast? Mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Hittade det.. men fattar inte hur det kunde bli så..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? 1,2 sekunder sedan.. på ett ungefär
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna idag.. Annars blå :P
12. När vaknade du i dag? 09.00
13. Vilken är din favoritjulsång? Jul igen?
14. Vilken är din favoritplats? Stugan tror jag.. Eller sängen! hehe!
15. Vilken plats föredrar du minst? Definitivt tandläkaren!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? någonstans i framtiden..
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Allt! Fortfarande monster i var enda vrå som måste kollas innan sovdags..
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Mamma i detalj om sin helg med tjejerna
19. Hur stor är din säng? 1.60. Men delas. Så bli väl 60cm över till mig när jocke tar plats!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan! au naturelle såklart! ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Vilka städer har du bott i? Karlstad.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? SKOR!
26. Är du social? Jo, visst!
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys: Cookie dough
28. Vilken är din favoritefterrätt? Jocke ;D
29. Tycker du om kinamat? Namnam
30. Tycker du om kaffe? Ja, fast tror jag ska trilla av pinnen varje gång!
31. Vad dricker du till frukost? Det som finns i kylen! Vilket brukar vara inget..?
32. Sover du på någon särskild sida? Alltid på den minns läskiga sidan! Längst bort från alla monster, så om någon vill ta oss så ligger jocke närmast. Och jag kan fly! Fiffigt va?
33. Kan du spela poker? Jaaooo?!
34. Tycker du om att mysa/kela? Det enda jag gör!
35. Är du en beroendemänniska? JA
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, jag tror det var barninvasion den dagen!
37. Vill du ha barn? Japp. 2 Iaf.. tror jag!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, tack gode gud!
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Vart är det varmast?
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyrbara smycken? Lite efter mormor
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? One three hill, true blood, greys.. osv
44. Kan du rulla med tungan? Den sitter väl fast?! Eller?
45. Vem är den roligaste människan du känner? Fanny!
46. Sover du med gosedjur? Räknas jocke? Han är ganska luden faktiskt! Så, JA!
47. Vad har du för ringsignal? Erik Hassle- don't bring flowers
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, någonstans på mammas vind.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina naglar
50. Flirtar du mycket? Farligt, farligt!
51. Kan du byta olja på bilen? Skulle nog hälla olja i alla hål jag ser, sen om jag träffar rätt är en annan sak..
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, är så lydig sÅ!
53.Vilken var den senaste boken du läste? lagboken.. Och The HOST! Läs den!!
54. Läser du dagstidningen? När jag lyckas få tag i en så..
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej. Får allt skvaller jag behöver på nätet!
56. Dansar du i bilen? Ja, jag är nog lite av en trafikfara!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3, då jocke lider av Mammas-nya-kille beroende!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mjölk, bröd..
59. När var du i kyrkan senast? Dop tror jag det var?
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Har man sånna?
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Sammanlagt blir det nog några år av motorcykelträffar. Men kanske 3 veckor!?
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Mamma <3

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag läste faktsikt också hela ;D Nu vet jag alla dina hemligheter .

2009-09-23 @ 19:53:18
URL: http://mariajocephine.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0