Suprise suprise!

Utanför fönstret faller snön! Vad är detta!? Om en vecka är det valborg, 1.a MAJ, kommer ihåg 1994 när mamma tog med oss till brasan i bara cykelbyxor och linne! Kommer jag komma ihåg Skoteroverallen år 2010 eller? Nej nu får det vara slut på dumheterna. Ge mig värme!!

Annars? Jo, jag och jocke lyckades äntligen samla ihop våra små vänner och hade oss en liten inflyttningsfest i helgen. 5:e försöket gillt blev det tillslut tror jag. Men det va värt väntan. Tror vi var 20stycken som mest där ett tag, och då märktes det att lägenheten är lite större... Förut var vi tvungna att dela på oss och ha en köksfest och en vardagsrumsfest om vi var mer än 6stycken. Nu kunde vi tillochmed vistas i samma rum under hela kvällen utan att folk satt varken i knät på varandra eller på golven. Våra stackars grannar har jag inte sett skymten av sedan dess dock, vet inte om dom fått hjärtattack hela högen.. Tack alla som kom och gjorde kvällen super B!

Valborg
är fixat. Det känns skönt att slippa stressa runt i sista sekund som yra höns utan planering. Jimmy har som vanligt tagit tag i allt, (tack igen) och hyrt ett hus av samma familj som förra året. Kommer nog bli kanon tror jag. I år slog vi dessutom på stort och fick oss en stuga med bastu. Mysmys! Blir nog nästan samma gäng som förra året så vi vet att det kommer bli apakul!

Jocke jobbar hela helgen så jag funderar allvarligt på vad jag ska ta mig till i min ensamhet. Spendera lönen med mor känns mycket lockande... Nu ska jag iaf äntligen iväg och fixa nya linser. Grattis till mig får vi säga då! Har 3,5 i styrka på dom jag har idag men ska ha 5.0. Inte konstigt jag ser som en kratta i skolan. Jag är en livsfara i trafiken.. Jag borde få ett eget trafikmeddelande i radion varje gång jag sätter mig i bilen, så illa är det! Men snart är jag som en hök igen ;D
 
Men nu. Dagens låt: Young money- Bed rock



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0