Sjukdom och bloggtorka

Har så mycket tid över nu när jag inte jobbar så mycket längre att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Istället blir det bara inget av allt och det slutar med att dagarna bara springer förbi utan att jag gjort ett jota. Konstigt, men jag är inte menad till att vara ledig.. bara är så!



Detta skrevs då igår.. Sen dog datorn och jag gav upp lite. Gör ett nytt försök. Är dödligt förkyld, har typ ingen skola, inget jobbande nästan, kan inte träna för nästäppan för att inte glömma snorklumpen som planterat sig i min hjärna i väntan på varmare tiden.., har en kille som jobbar livet av sig och snittar 10 timmar vakentid hemma i veckan, lagom kul, en katt som gått i ide och en snöstorm utomhus! Är inte sugen på nått, har inte något att skriva om annat än min växande galenskap av all dötid..

Vad ska jag göra??? BLIR GÄÄÄLEN! Men idag har jag vart hemma hos far och myst mig en sväng och sen haft en myspys fika på staden med Fanny, alltid uppskattat!

Nya bilen går som en klocka, den är svart, en ford och helt perfekt. Och... trumvirvel! kombi!! Ford focus. Familjebil. Check! Sambo. Typ man. Check! Katt som heter Ruth- räknas som hund check! ;D snart en bamselägenhet.. check! Hm hur gick detta till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0