7 knasiga fakta om mig..

Jag fick en blink om en ”award” av kusin Sara

Detta innebär följande:

1. Kopiera awarden på din blogg
2. Länka till den person som givit dig awarden (eller där du hittade den)
3. Berätta sju intressanta fakta om dig själv
4. Ge bort awarden till 7 stycken

 

Här kommer mina sju fakta, intressanta vet jag inte.. verkar mer tyda på galenskap..

  1. Jag lider av allvarlig grodfettisch..
  2. Mina goegrafikunskaper är så dåliga att jag åkte vilse på väg till torsby..
  3. Jag har en gång hittat en handgranat från andra världskriget i våran lövhög i stugan
  4. Bullar är bland det bästa i mitt liv. Men inte fikabröd, utan Bullar. Och inte med vanilj, äppelfyllning eller hallonsylt och allt vad dom förstör goda bullar med nu för tiden. Bullar, vanliga bullar!
  5. Jag snubbar/välter/slår ner/ eller har sönder saker minst 3 ggr om dagen. I snitt.
  6. Jag hatar att duscha. Man blir så blöt..
  7. Jag är mamma beroende!

Jag utmanar: Ullis, hanna, micke, marika och sen får den som vill hänga på ;D







Måste lägga till: Jag är lite frånvarande för tillfället då vi har flyttat i helgen. Men vårt internet kommer inte förän nästa vecka! Hur ska jag överleva???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0