Nya kursen

Har precis kommit hem från introduktionen till Arbetsrätt B. Låter som det kommer bli en del att göra men det gör mig inte så mycket för det är ju så roligt! Har kumpanen Lina med mig så detta ska vi nog fixa. Imorgon blir det Jöken- juridiska översikts kursen som blir dagens att göra, eller egentligen kvällens eftersom den inte börjar förän 6.. menmen nödvändigt vetande :P

Misslyckades totalt med att anmäla min regristrering på kursen och den fanns verkligen inte där men vad tror ni inte var precis där den skulle när jag skulle visa vad inkompetenta alla andra är för studievägledaren? åååhh pinigt!

Gillar inte det faktum att var enda männsika tydligen ligger hemma i akutmagsjuka alla vinter-kräket. Började med Lillebror i lördags nu hade tydligen Kusin Sara fått sig en dos och i skolan saknades en hel rad med ansikten som tydligen hade checkat in på badrummen istället.

Kommentarer
Postat av: sara

här kommer en hälsning från stackars-mig-i-badrummet!

2010-01-26 @ 10:38:02
URL: http://blogg.nwt.se/saralingon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0