Seminarie..

Nu är det bara timmar kvar till sista prov/seminarie tillfället för den här hemskt vidrigt trista kursen! Så skönt även om jag inte känner mig helt förberedd måste jag erkänna. Fattar ju inte vad det är dom vill ha av oss, har fått varken instruktioner för arbetet vi har skrivit eller vad seminariet egentligen kommer att innebära. Men kommer nog ha en del att säga om det när utvärderingen kommer.. Nej fy! Men snart är det klart!!

Flytten närmar sig med stormsteg och nu är det bara en månad kvar tills vi får nyckeln! Längtar som en gnu, ska bli så skönt att få lite större och slippa ligga och sova i orkanvindarna från sovrumsfönstret. Ge mig februari! Nej nu måste jag läsa igenom världens tråkigaste artiklar om balanserade styrkort och intellektuellt kapital igen.. jippie..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0