Tidsfördriv..

Sitter på jobbet och väntar ut sista halvtimmen innan man får gå hem. Alla kunder har bojkottat mig som vanligt, det är tydligen krig här alla dagar som jag inte är här.. men så fort jag dyker upp så syns inte en männsika. Konstigt tycker jag! Funderar på att sätta ut hemlig spy-kit utrustning för att se om detta verkligen stämmer. Du ska se att dom ser mig genom rutan och tänker.- njaa, går dit imorn istället!

Jag och Jocke är iaf på jakt efter en bil. Det ni! Stooooort steg. Men ett måste va det verkar. Alltid nått man måste göra, och så mycket som vi fått låna mammas och svärföräldrarnas bil senaste året är det ett under att dom fortfarande släpper in oss! Så nu är det nog dags tror jag. Försöker faktiskt av bästa förmåga men jocke blir aldrig nöjd med alla söta och extrema kvalitets bilar som jag anser mig hitta.. fattar ingenting! Han påstod bland annat att man inte kunde gå på söthet när man köper bil. fnys!**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0