Ingen återvändo

Sista tentan skrevs i Lördags, hur det gick behöver vi inte ta upp tycker jag.. Planerar att leva i total förnekelse tills resultatet trillar in i slutet av juni.

Helgen har jag spenderat med att steka min vita kropp, så nu ska vi se om vi inte kan pricka av även de på listan.

Är sedan i lördags även anmäld på stadsloppet nästa lördag! Hur gick det här till?- ekar i mitt huvud så fort jag tänker tanken. Funderar på att förneka även detta faktum så långt som det bara går. Fram till startlinjen iaf, minst. Ikväll ska benen ut och få röra lite på sig så jag iaf är någorlunda förberedd på lördag. Springer ju 7,5km nu utan problem, men en mil!? Det är ju så psykiskt långt, min lata hjärna skriker varje steg; stanna! Stopp! om vart annat.  

Annars brukar den roa sig med att fundera ut taktiska planer på hur den ska komma undan.. Ni kommer antagligen hitta mig i en buske, halvägs mot målet, någon gång under lördagkväll kryper jag fram ur min håla, där jag strategiskt placerat mig i närheten av ett snabbmatsställe, ivrigt väntande på att alla människor ska gå hem. Kanske tar jag tillochmed med mig mat i en liten magväska ;D Ja, det finns fortfarande detaljer att fila på. ;D Eller sittandes i en buske 1km innan mål och sedan hoppa ut lite halvsvettig och jogga imål är inte heller helt dum tanke..


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska stå bredvid spåret och heja fram Andreas och tvillingarnas mamma, som också ska spinga. Hör av dig om du behöver hjälp - vi kan säkert nå en deal där jag kan kasta köttbullar till dig som du fångar lite snyggt mitt i språnget om du känner att energipåfyllning blir nödvändigt!;)

2010-06-08 @ 17:59:35
URL: http://blogg.nwt.se/saralingon
Postat av: jenny

jag gillar ditt sätt att tänka! kan mkt väl tänka mig några köttbullar eller något lite starkare i vattenflaskan;-) ses vid första vätskestationen?;-)

2010-06-08 @ 18:49:53
URL: http://frostfibbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0