Tick, tack, tick, tack

Lördagen närmar sig med stormsteg. Skönt säger en del. En pina säger jag! LÄNGTAR INTE! Meeen...


Jag sprang en MIL i tisdags!

Och jag varken dog, spydde, avled eller antastade några kampare. Är så nöjd med mig själv, nu borde jag ju tekniskt sett överleva även på lördag. Den enda tanken som cirkulerade i mitt huvud längs med vägen va; Jag lever, jag kommer att överleva!!! jag orkar, jag klarar det!!... nog. Nu skulle min jävla gympalärare se mig! HA! På dig som tyckte jag va talanglös som idrottare ;D

Funderar dock allvarligt på att återuppta erbjudandet från kusin Sara angående flygande köttbullestationer längs vägen. Hur det sluter återstår att se..

Ikväll blir det sista löprundan innan lördagenslopp. En trevlig 5kms runda känns nästan trevligt när jag tänker på vad jag ska utsätta min stackars kropp för om bara 2dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0