Ballar av stål

Programmet som trycker på alla mina vilja-döda-knappar på samma gång är snart i rutan igen... jag vet inte om jag, ruth eller jocke för den delen kommer att överleva en säsong till av den skiten! Bara klippet om vilket datum serien börjar får det att rycka i irritationsgenen. Människa klädd till jävul som klipper av handtagen på en stackars dams matkasse! Blir så arg att jag kokar!

Hur kan man få visa sånt på tv? De som tycker det är kul borde söka vård för misstänkt sadistiska drag och jag har nu totalt förlorat tron på mänskligheten.

Så. Det var allt jag ville säga.




Ps. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sara

Kom igen och skriv nu Jenny, så jag slipper tjata på dig på lördag... :)

2010-03-31 @ 10:26:51
URL: http://blogg.nwt.se/saralingon
Postat av: Maria

Haha, roligaste programmet i världshistorien typ juh! :D Fast förra säsongen var bättre :D

2010-04-01 @ 10:16:13
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0