Nya Lägenheten

Helgen har gått åt till kompismys i nya lägenheten och kan sammanfattas med; Men oj vad stort det är. Vilken skillnad! Jag kan bara hålla med. Dagen började med en fika på våran nya balkong. Hur har jag överlevt innan?? Filt, fika och ruth och det var perfekt. Solen är tillochmed varm(!) och jag kan inte beskriva hur mycket jag önskar att den jädra snön försvann! men men..

Idag ska det städas, lagas gourmetmat och sedan tvättas. Någonstans där i vimlet av dammsugare, potatisgratäng och sköljmedel tänkte jag även klämma in en löptur i solen. Dags att ta tag i detta nu, vissa av oss har redan nått sommar formen, andra (läs jag) har däremot precis börjat..

Bjuder på lite smygbilder från nya hemmet.








Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken fin vägg!!

2010-03-08 @ 21:17:44
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Sara

Åååh, vad kul med ny lägenhet!

Fint!:)

2010-03-09 @ 20:16:12
URL: http://blogg.nwt.se/saralingon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0