Up and running

Japp, då funkar äntligen internet på nya adressen, så skönt! Var på spinning i fredags för första gången på en vecka. Det var helt underbart, kunde inte sluta le så Jocke tittade mystiskt på mig när passet var slut. Ikväll bär det av igen! Spinning är livet, jag hatar att träna, men spinning kan jag tillochmed komma på mig själv att sakna om jag inte varit iväg på ett tag... och nu är äntligen tenta och flytt klart, så nu kanske jag kan börja träna som vanligt igen! Wiiiiiee!

Annars har helgen varit lugn med en tur på stan med mor. Blev 1 tröja, en klänning och ett par skor allt som allt och jag är mutcho happy! Vet inte vad jag ska ta mig till idag dock.. läsa lite vore väl kanske inte fel, men först ska här bakas! Leila bakar  dumle muffins och smulpajs muffins, på kanal tv 4+ style blir det idag. Jag gillart!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0